19 Mayıs 2013 Pazar

BAZEN KÜÇÜK DÜŞÜN -think small


Bazen küçük düşün. Bir çocuk kadar bir volkswagen kadar küçük düşün.Sonra büyük ol.Büs büyük ol.Herkesin volkswagen'i ol. Önce bütün kuralları yık sonra kuralları sen koy.Tüketicine saygı duy,onları insan yerine koy.İnsanlara reklam denen sevimsiz şeyin nasıl hoşuna gidebileceğini ilk sen göster. Onlara özel olmayı hissettir.Bu gerçeği öğrenmek istedikleri şekilde ver onlara.Çünkü bir ürünle ilgili doğru şeyler söylersiniz.. kimse sizi dinlemez.Bunu öyle bir ifade etmelisiniz ki, insanlar içlerinde hissetsinler.Çünkü hissetmezlerse hiç bir sonuç alamassınız.


Bir reklam dahisi: BİLL BERNBACH


Amerika'da büyük kasalı arabaların otobanlarda çılgınlık attığı yıllar.Vosvos'un Amerika'da topu atmaması için hiçbir sebep gösterilmiyor.Çünkü bu araba Amerikan Halkı'nın standartlarına uymuyor,uyamıyor.

Ta ki Bill Bernbach isimli bir dahi çıkıp söylenmemiş olanı söylemenin ve topluma aksi yönü mizahi ve yalın  bir dille işaret etmenin gücünü keşfedene kadar.


O'nun adını duyduğumuzda aklınıza gelen özellikle gelmesi gereken prensip 'mizahi ve yalın anlatım' , unutulmazı ise ''Think Small'' sloganıyla başlayan ''Lemon'' la devam eden kampanyasıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder